شرکت مهندسی ایران تلفن

نماینده رسمی پاناسونیک درایران

شرکت مهندسی ایران تلفن

نماینده رسمی پاناسونیک درایران

شرکت مهندسی ایران تلفن

شرکت مهندسی ایران تلفن درسال 1365بشماره ثبت 61470 تاسیس وبا اتکا به کادرفنی مجرب خود شروع به فعالیت وارائه خدمات بمشتریان درزمینه طراحی اجراء ونصب وراه اندازی سیستم های سانترال پاناسونیک تامین قطعات وپشتیبانی بابهرگیری ازنیروهای متخصص وبا تجربه فعالیت خودرا آغاز کرده است .
تلفن تماس : 66593917-19
سایت : irantelephoneco.com

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

در شرکت های کوچک و بزرگ امروز از سیستم های ارتباطی پیشرفته یکی از بزرگ ترین ملزومات به حساب می آید و در واقع یکی از مواردی است که باید در لیست هر شرکت تازه تاسیسی وجود داشته باشد. این سیستم های ارتباطی متناسب با نوع و خواسته کاربران و نیاز های فنی و تخصصی آن ها متفاوت است. به این معنی که نیاز شرکت هایی که از سانترال فقط به عنوان پخش کننده تماس و منظم سازی مکالمات استفاده می کنند با شرکت هایی که از این سیستم ارتباطی برای مکالمات ارزان بین دفاتر مختلف سازمان و یا برای برقراری تماس اینترنتی استفاده می کنند بسیار متفاوت است و یا شرکت هایی که با داشتن یک خط 4 رقمی و 5 رقمی می خواهند مشتریان خود را به یک شماره متمرکز کنند و پاسخ گویی به آن ها را به صورت کاملا حرفه ای انجام بدهند کاملا متفاوت است و در واقع تمام این نیاز ها توسط دستگاه سانترال پاسخ داده می شود.
در شرکت های تازه تاسیس که نو پا هستند و هنوز کادر خود را تکمیل نکرده اند این ترس همیشه وجود دارد که ممکن است با خرید دستگاه سانترال دیگر این امکان برای آن ها فراهم نباشد که کادر جدید خود را برای سانترال تعریف کنند و امکان استفاده از خدمات این سیستم را برای آن ها ممکن سازند. در پاسخ به این دغدغه فکری مدیران باید گفت که در سانترال های کم ظرفیت این ترس ممکن به حقیقت تبدیل شود زیرا این سیستم ارتباطی همان طور که از اسم آن مشخص است در تعریف خطوط شهری و خطوط داخلی ظرفیت پائینی دارد محدود هستند و در واقع این مدل از سانترال که KX-TES824 نام دارد در بیشترین حالت خود از 8 خط شهری پشتیبانی می کند و برای 24 کاربر طبق برنامه ریزی های تنظیم شده استفاده از این خطوط را ممکن می سازد. اما استفاده از سانترال های پر ظرفیت باعث می شود که با افزایش هر کاربر جدید این امکان فراهم شود که به راحتی برای سانترال تعریف شود. این سیستم های ارتباطی پیشرفته به دلیل داشتن ظرفیت بالا در پذیرش خطوط شهری و خطوط داخلی مناسب برای شرکت های متوسط و شرکت های بزرگ هستند. یکی از ضعف های این سیستم های کم ظرفیت این است که در صورت اضافه شدن یک خط شهری بیشتر و یا افزایش یک داخلی، دیگر امکان تعریف آن برای دستگاه نیست و باید حتما مدل دستگاه را ارتقاء داد به همین دلیل  توصیه می شود که در مجموعه هایی که این امکان وجود دارد که داخلی و خط شهری اضافه شود و بیشتر از 8 خط شهری و 24 کاربر سانترال داشته باشند، حتما از سیستم های قابل ارتقاء استفاده کنند که دچار مشکل نشوند. هم چنین سانترال های پر ظرفیت از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند.

برنامه ریزی سانترال متناسب با نیاز و خواستار مجموعه

این مراکز تلفن پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که با توجه به نوع و نیاز کاربر تغییر کنند. این انعطاف پذیری سبب شده تا جزء محبوب ترین این کال سنتر ها قرار بگیرند. برنامه ریزی سانترال و انجام تنظیمات لازم متناسب با نوع آن قابل اجرا شدن است اما در سانترال های کم ظرفیت به دلیل محدود بودن خطوط شهری و تعداد کاربران کلیه برنامه ریزی ها خطوط توسط یک گوشی اپراتوری امکان پذیر است. این گوشی به راحتی با اتصال به دستگاه سانترال کلیه تنظیمات را اجرا می کند اما در دستگاه سانترال پر ظرفیت به دلیل ظرفیت بالا در پذیرش خطوط شهری و داخلی دیگر این برنامه ریزی با گوشی اپراتوری ممکن نیست. برنامه ریزی آن از طریق کامپیوتر و نصب نرم افزار پاناسونیک به راحتی اجرا می شود.
پاناسونیک برای کلیه سیستم های ارتباطی - اداری خود این امکان راه فراهم کرده که بتواند به کامپیوتر متصل شوند به همین دلیل سانترال های کم ظرفیت این ویژگی را دارند که برنامه ریزی را با دو روش اتصال به کامپیوتر و گوشی اپراتوری انجام دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۳
سامان اعظمی

تلفن های رومیزی پاناسونیک که معمولا کاربرد آنها در استفاده از دستگاههای سانترال می باشد ، دارای کلید هایی هستند که هر کدام از آنها برای کاربردی خاص طراحی شده است که به اختصار آنها را نام می بریم...

کلید Program : برای ورود به حالت برنامه ریزی و خروج از آن

کلید Conf : برای برقراری ارتباط جند نفره (کنفرانس)

کلید Intercom : برای برقراری ارتباط و یا پاسخگویی به ارتباط داخلی

کلید FWD/DND : برای انتقال مکالمه یا ورود به حالت استراحت

کلید Flash/Recall : برای استفاده از امکانات خط تلفن یا قطع کردن ارتباط و ایجاد یک ارتباط جدید بدون گذاشتن گوشی

کلید Auto Ans : برای پاسخگویی به تماس دیگران بدون استفاده از دست

کلید Mute : عدم ارسال صدا هنگام مکالمه

کلید Auto dial/Store : برای استفاده از حافظه (شماره گیر سریع) و ذخیره کردن تغییرات ایجاد شده در برنامه ریزی

کلید Redial : تکرار کننده آخرین شماره گرفته شده

کلید Transfer : برای انتقال یک مکالمه به داخلی دیگر

کلید Hold : برای به انتظار گذاشتن مکالمه

کلید SP-phone : برای استفاده از بلندگو و مکالمه بدون استفاده از دست

کلید Monitor : برای پخش صدای طرف مقابل از بلندگو

کلید Pause : برای مکث بین شماره ها هنگام شماره گیری

کلید Message : برای گذاشتن یک پیام یا تماس با شخصی که برای شما پیغام گذاشته است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۹
سامان اعظمی

کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت. نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در بر می‌گیرد.شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم Hybrid Port ودر سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال Super Hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۵
سامان اعظمی