اهمیت رضایت کارفرمایان و مشتریان برای شرکت مهندسی ایران تلفن
يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ
شرکت مهندسی ایران تلفن همواره بر این اصل استوار است که کلیه سازمانها فارغ از بخش ، اندازه یا ساختار ، برای نیل به تحقق اهداف و موفقیت نیاز دارند تا چارچوب مدیریتی مناسبی را بر قرار کنند ، لذا در همین راستا شرکت مهندسی ایران تلفن با الهام گیری از مدل تعالی سازمانی EFQM یک چارچوب کاربردی را بوجود آورده است که بر پایه آن سعی می نماید به اهداف زیر دست یابد.
- تعریف و ایجاد پروژه های جدید در زمینه طراحی و استقرار سیستم های مختلف نگهداری و تعمیرات به منظور توسعه هر چه بیشتر فعالیت های شرکت و ارائه خدمات فنی و تخصصی.
- توسعه کیفی پروژه های اجرائی شرکت به منظور دستیابی به حداکثر رضایت مشتریان.
- ارتقاء ، به هنگام سازی ، بهبود کیفی نرم افزار مکانیزه و نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت به منظور بر آوردهای مختلف انتظارات و نیازمندیهای مشتریان.
۹۴/۰۳/۲۴