مشاوره ، فروش طراحی ، نصب و راه اندازی و Config تمام روترها و سوئیچ ها .
مشاوره ، فروش ، طراحی ، راه اندازی ، و پشتیبانی وایر لس و اکسس پوینت .
مشاوره ، نصب ، راه اندازی ، پشتیبانی و Config تمامی سرورها
مشاوره ، طراحی ، راه اندازی ، و پشتیبانیCABELING
شرکت مهندسی ایران تلفن همواره بر این اصل استوار است که کلیه سازمانها فارغ از بخش ، اندازه یا ساختار ، برای نیل به تحقق اهداف و موفقیت نیاز دارند تا چارچوب مدیریتی مناسبی را بر قرار کنند ، لذا در همین راستا شرکت مهندسی ایران تلفن با الهام گیری از مدل تعالی سازمانی EFQM یک چارچوب کاربردی را بوجود آورده است که بر پایه آن سعی می نماید به اهداف زیر دست یابد.
ارتباط بی سیم, ارتباط بی سیم با AVR , ارتباط بی سیم wifi, ارتباط بی سیم گوشی و کامپیوتر, ارتباط بی سیم اندروید, ارتباط بی سیم و میکرو AVR, ارتباط بی سیم اندروید و کامپیوتر, ارتباط بی سیم رادیویی, ارتباط بی سیم دو کامپیوتر, ارتباط بی سیم دو میکرو, انواع ارتباط بی سیم, ارتباط بی سیم نقطه به نقطه, ارتباط بیسیم کامپیوتر با تلویزیون, ارتباط داخلی بی سیم, ارتباط بی سیم میکرو, ماژول ارتباط بی سیم, وسایل ارتباط بیسیم, ارتباط بیسیم کامپیوتر و تلویزیون
ارتباط رادیویی و وایرلس از امواج رادیویی در فرکانس های کاری ۱۰ و ۲۴٫ ۵ گیگاهرتز برای برقراری ارتباط استفاده می کنند .مهم ترین نکته برای برقراری یه ارتباط رادیویی خوب وجود دید کافی یا لاین آو سایت است که باعث بر قراری ارتباط بدون تداخل و از دست رفتن اطلاعت می شود . مورد دوم کم بودن نویز محیط و ایزوله کردن شبکه است که این کار با انتخاب فرکانس و کانال های مناسب و همچنین انتخاب رادیو و دیش مناسب امکان پذیر می گردد. ارتباط بیسیم شامل مجموعه ارتباطای می گردد که دیتا یا ویس را بدون استفاده از سیم فیزیکی و با استفاده از نور یا هوا منتقل کند . این ارتباطات بنا بر شرایط محیطی ،مسافت ، هزینه و پهنای باند مورد نیاز به تجهیزات و محاسبات خاص خود نیاز دارد تا نتیجه ی لازم را برای کاربر بوجود آورد . این ارتباطات در شبکه های کوچک می تواند به یک ارتباط ساده ی بلوتوث یا اینفرارد خلاصه شود و در شرایط صنعتی تر بر ارتباطات رادیویی و حتی ماکروویو منجر شود.
پاناسونیک از قدرتمند ترین برندها در ضمینه ی تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی است .سانترال ها و مراکز تلفن پاناسونیک طیف وصیعی از نیاز های کاربران را برطرف می سازند . از جمله قابلیت های مورد توجه مراکز پاناسونیک ماژولار بودن آن هاست.این مراکز بسیار انعطاف پذیر هستند و در حین این انعطاف پذیری از پایداری و استبلیتی بسیار بالایی برخوردار هستند.سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای پایین و خانگی شروع می شود به ظرفیتهای تا با لای ۱۰۰۰ داخلی وبیشتر نیز میتواند گسترش داده شود . سانترال پاناسونیک قابلیت تلفن گویا کارت های رله در بازکن بیسیم های دکت شبکه خصوصی و استفاده در شرایط دفاترسازمانی متعدد را نیز دارد پاناسونیک میتواند با استفاده از خروجی پرت سریال ریپرتی از مکالمات داخلی ویا خروجی های به سمت بیرونی را به شما میدهد . سانترال پاناسونیک با استفاده از دستگاه جانبی به نام Voice Mail میتواند ارتباط تلفن گویا را به صورت هوشمند تحویل دهد.
یو پی اس به مجموعه تجهیزاتی گفته می شود که وظیفه ی تامین برق مورد نیاز تجهیزات را در صورت قطع برق شهری به عهده دارند ups ها همچنین در زمانی نوسان جریان برق ، این نوسان را رفع و خروجی را استیبل و پایدار ارائه می دهد . یو پی اس ها قابلیت اتصال به باتری های قابل شارژ جهت ذخیره سازی انرژی را بر عهده دارند .یو پی اس ها به صورت خودکار در زمان قطع برق جریان ورودی خود را از برق شهری به باتری تغییر می دهند و در صورت اتصال دوباره ورودی خود را به برق شهری تغییر داده و به شارژ باتری می پردازند.در یک سازمان برای انتخاب یک دستگاه میبایست تجهیزات مصرفی که به سیستم تغذیه بدون وقفه می خواهد وصل شود محاسبه آمپر و وات مصرفی را نیاز سنجی نمود .بهتر است در ساختمان بزرگ اداری که ظرفیت یو پی اس با توان بالارا دارد برای دستگاه اتاقی مجزا تعریف نمود که میدان مغناطیسی بوجود امده به سیستم های شبکه و سرورهای سازمان صدمه نرساند.
• سیستم
پاسخگویی خودکار سه مرحله ای با راهنمای صوتی
• دسترسی
مستقیم به داخلی ها (DISA) از طریق پیغام
• پیغام
های صوتی از پیش ساخته شده(BV)
• قابلیت CID در
تلفن های تک خط و آنالوگ(SLT-APT)
• پشتیبانی
از سرویس پیام کوتاه
• امکان
سفارشی کردن و نگهداری هوشمند
• توزیع
یکنواخت تماس(UCD) از طریق پیغام
• سازگاری
با درب بازکن ، آیفون و زنگ درب
• قابلیت
برنامه ریزی از طریق PC و نگهداری آسان
• مدیریت
هزینه ها
• محاسبه Call
Charge
سانترال و یا
مرکز تلفن پاناسونیک بعنوان فراهم آورنده ارتباطات جهت ساده سازی و بهبود
ارتباطات، افزایش بهره وری، بهینه سازی و کاهش هزینه ها، حمایت از کسب و کار های
مختلف بکار گرفته می شود. تمامی این موارد باید در مراکز تلفن سانترال لحاظ شود
ضمن اینکه باید انعطاف پذیری بالایی در سانترال برای انطباق با خواسته مشتریان
وجود داشته باشد.
دستگاه های
سانترال پاناسونیک به منظور ارائه راه حل های گوناگون با استفاده از راهکارهای
مختلف یکپارچه سازی سخت افزار و نرم افزار طراحی شده است تا این امکان را فراهم
آورد که یک سیستم ارتباطی را با توجه به نیاز های خود سازماندهی و مدیریت نمائید.
سیستم های
سانترال پاناسونیک در دو دسته سانترال کم ظرفیت و سانترال پر ظرفیت، طیف گسترده
ای از راه حل های گوناگون را برای پاسخگوئی به نیاز همه نوع سازمان صرف نظر از
مقیاس و بزرگی آن ارائه می دهد .