شرکت مهندسی ایران تلفن

نماینده رسمی پاناسونیک درایران

شرکت مهندسی ایران تلفن

نماینده رسمی پاناسونیک درایران

شرکت مهندسی ایران تلفن

شرکت مهندسی ایران تلفن درسال 1365بشماره ثبت 61470 تاسیس وبا اتکا به کادرفنی مجرب خود شروع به فعالیت وارائه خدمات بمشتریان درزمینه طراحی اجراء ونصب وراه اندازی سیستم های سانترال پاناسونیک تامین قطعات وپشتیبانی بابهرگیری ازنیروهای متخصص وبا تجربه فعالیت خودرا آغاز کرده است .
تلفن تماس : 66593917-19
سایت : irantelephoneco.com

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

مشاوره ، فروش ، طراحی ، راه اندازی ، و پشتیبانی انواع سانترال .

مشاوره ، طراحی ، راه اندازی و پشتیبانی انواع سرویس VOIP .

مشاوره ، فروش ، طراحی ، راه اندازی ، و پشتیبانی انواع صندوق های صوتی .

راه اندازی CALL CENTER .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۵
سامان اعظمی

شبکه PASSIVE  و ACTIVE .

مشاوره ، فروش طراحی ، نصب و راه اندازی و Config تمام روترها و سوئیچ ها .

مشاوره ، فروش ، طراحی ، راه اندازی ، و پشتیبانی وایر لس و اکسس پوینت .

مشاوره ، نصب ، راه اندازی ، پشتیبانی و Config تمامی سرورها

مشاوره ، طراحی ، راه اندازی ، و پشتیبانیCABELING

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۱
سامان اعظمی

شرکت مهندسی ایران تلفن همواره بر این اصل استوار است که کلیه سازمانها فارغ از بخش ، اندازه یا ساختار ، برای نیل به تحقق اهداف و موفقیت نیاز دارند تا چارچوب مدیریتی مناسبی را بر قرار کنند ، لذا در همین راستا شرکت مهندسی ایران تلفن با الهام گیری از مدل تعالی سازمانی EFQM یک چارچوب کاربردی را بوجود آورده است که بر پایه آن سعی می نماید به اهداف زیر دست یابد.

  • تعریف و ایجاد پروژه های جدید در زمینه طراحی و استقرار سیستم های مختلف نگهداری و تعمیرات به منظور توسعه هر چه بیشتر فعالیت های شرکت و ارائه خدمات فنی و تخصصی.
  • توسعه کیفی پروژه های اجرائی شرکت به منظور دستیابی به حداکثر رضایت مشتریان.
  • ارتقاء ، به هنگام سازی ، بهبود کیفی نرم افزار مکانیزه و نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت به منظور بر آوردهای مختلف انتظارات و نیازمندیهای مشتریان.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۹
سامان اعظمی

ارتباط بی سیم, ارتباط بی سیم با AVR , ارتباط بی سیم wifi, ارتباط بی سیم گوشی و کامپیوتر, ارتباط بی سیم اندروید, ارتباط بی سیم و میکرو AVR, ارتباط بی سیم اندروید و کامپیوتر, ارتباط بی سیم رادیویی, ارتباط بی سیم دو کامپیوتر, ارتباط بی سیم دو میکرو, انواع ارتباط بی سیم, ارتباط بی سیم نقطه به نقطه, ارتباط بیسیم کامپیوتر با تلویزیون, ارتباط داخلی بی سیم, ارتباط بی سیم میکرو, ماژول ارتباط بی سیم, وسایل ارتباط بیسیم, ارتباط بیسیم کامپیوتر و تلویزیون

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۰
سامان اعظمی

ارتباط رادیویی و وایرلس از امواج رادیویی در فرکانس های کاری ۱۰ و ۲۴٫ ۵ گیگاهرتز برای برقراری ارتباط استفاده می کنند .مهم ترین نکته برای برقراری یه ارتباط رادیویی خوب وجود دید کافی یا لاین آو سایت است که باعث بر قراری ارتباط بدون تداخل و از دست رفتن اطلاعت می شود . مورد دوم کم بودن نویز محیط و ایزوله کردن شبکه است که این کار با انتخاب فرکانس و کانال های مناسب و همچنین انتخاب رادیو و دیش مناسب امکان پذیر می گردد. ارتباط بیسیم شامل مجموعه ارتباطای می گردد که دیتا یا ویس را بدون استفاده از سیم فیزیکی و با استفاده از نور یا هوا منتقل کند . این ارتباطات بنا بر شرایط محیطی ،مسافت ، هزینه و پهنای باند مورد نیاز به تجهیزات و محاسبات خاص خود نیاز دارد تا نتیجه ی لازم را برای کاربر بوجود آورد . این ارتباطات در شبکه های کوچک می تواند به یک ارتباط ساده ی بلوتوث یا اینفرارد خلاصه شود و در شرایط صنعتی تر بر ارتباطات رادیویی و حتی ماکروویو منجر شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۷
سامان اعظمی

پاناسونیک از قدرتمند ترین برندها در ضمینه ی تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی است .سانترال ها و مراکز تلفن پاناسونیک طیف وصیعی از نیاز های کاربران را برطرف می سازند . از جمله قابلیت های مورد توجه مراکز پاناسونیک ماژولار بودن آن هاست.این مراکز بسیار انعطاف پذیر هستند و در حین این انعطاف پذیری از پایداری و استبلیتی بسیار بالایی برخوردار هستند.سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای پایین و خانگی شروع می شود به ظرفیتهای تا با لای ۱۰۰۰ داخلی وبیشتر نیز میتواند گسترش داده شود . سانترال پاناسونیک قابلیت تلفن گویا کارت های رله در بازکن بیسیم های دکت شبکه خصوصی و استفاده در شرایط دفاترسازمانی متعدد را نیز دارد پاناسونیک میتواند با استفاده از خروجی پرت سریال ریپرتی از مکالمات داخلی ویا خروجی های به سمت بیرونی را به شما میدهد . سانترال پاناسونیک با استفاده از دستگاه جانبی به نام Voice Mail میتواند ارتباط تلفن گویا را به صورت هوشمند تحویل دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۱
سامان اعظمی

یو پی اس به مجموعه تجهیزاتی گفته می شود که وظیفه ی تامین برق مورد نیاز تجهیزات را در صورت قطع برق شهری به عهده دارند ups ها همچنین در زمانی نوسان جریان برق ، این نوسان را رفع و خروجی را استیبل و پایدار ارائه می دهد . یو پی اس ها قابلیت اتصال به باتری های قابل شارژ جهت ذخیره سازی انرژی را بر عهده دارند .یو پی اس ها به صورت خودکار در زمان قطع برق جریان ورودی خود را از برق شهری به باتری تغییر می دهند و در صورت اتصال دوباره ورودی خود را به برق شهری تغییر داده و به شارژ باتری می پردازند.در یک سازمان برای انتخاب یک دستگاه میبایست تجهیزات مصرفی که به سیستم تغذیه بدون وقفه می خواهد وصل شود محاسبه آمپر و وات مصرفی را نیاز سنجی نمود .بهتر است در ساختمان بزرگ اداری که ظرفیت یو پی اس با توان بالارا دارد برای دستگاه اتاقی مجزا تعریف نمود که میدان مغناطیسی بوجود امده به سیستم های شبکه و سرورهای سازمان صدمه نرساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۹
سامان اعظمی

شبکه های کامپیوتری یا به اختصار شبکه ها از مجموعه ی تجهیزات شبکه و زیر ساخت های ارتباطی تشکیل می شوند .این تجهیزات می توانند شامل دوربین های تحت شبکه ، تلفن های تحت شبکه یا حتی کامپیوتر های بزرگ و کوچک مانند دستگاه های حضور و غیاب یا سرور های بسیار قدرتمند باشند. شبکه ها به طور استاندارد به هفت لایه تقسیم می گردند که این لایه ها از مرحله ی فیزیکال شبکه شروع شده و تا مرحله ی نرم افزار یا اپلیکیشن ادامه می یابند .برای درک بهتر می توان مراحل ارسال یک نامه اداری در یک شرکت را بررسی کرد که شامل نوشتن نامه روی کاغذ و تحویل به منشی و تحویل به پیک و تحویل از پیک به اداره ی پست و از اداره ی پست به اداره ی پست منطقه یا شهر دیگر و ارسال نامه به درب شرکت یا خانه ی دیگر را تصور کرد که هرکدام از این مراحل را یک لایه می نامند.شبکه ها به صورت LanوManوWan برقرارمیگیرند که هرکدام بنا به شرایط پیاده سازی میشوند درسرویس داخلی وLan می بایست تعداد نود ها به صورت یک جزیره در یک ساختمان یا در طبقه بر قرار شود درحالتی که چندین ساختمان در یک شهرک داشته باشیم که عضو یک مجموعه باشدشبکه Man به کمک ما می اید که در این حالت با استقاده از بسترهای انتقال همانند فیبر وایرلس بسترهای زیرساخت میتوانیم انها را بنا به ترافیک و براوردکردن پهنای باند ارتباط برقرار کنیم .مثال شبکه Wan:در شبکه ای که در یک کشور یا بزرگتر از آن بخواهیم چندین نقطه کارخانه یا سازمان را به هم متصل کنیم از این حالت استقاده می کنیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۶
سامان اعظمی

مراکز تلفن آنالوگ پاناسونیک جهت استفاده در شرکت های کوچک و متوسط و با ویژگی های منحصربفرد طراحی شده است.

قابلیت های برجسته دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

سیستم پاسخگویی خودکار سه مرحله ای با راهنمای صوتی
دسترسی مستقیم به داخلی ها (DISA) از طریق پیغام
پیغام های صوتی از پیش ساخته شده(BV)
قابلیت CID در تلفن های تک خط و آنالوگ(SLT-APT)
پشتیبانی از سرویس پیام کوتاه
امکان سفارشی کردن و نگهداری هوشمند
توزیع یکنواخت تماس(UCD) از طریق پیغام
سازگاری با درب بازکن ، آیفون و زنگ درب
قابلیت برنامه ریزی از طریق PC و نگهداری آسان
مدیریت هزینه ها
محاسبه Call Charge

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۸
سامان اعظمی

سانترال و یا مرکز تلفن پاناسونیک بعنوان فراهم آورنده ارتباطات جهت ساده سازی و بهبود ارتباطات، افزایش بهره وری، بهینه سازی و کاهش هزینه ها، حمایت از کسب و کار های مختلف بکار گرفته می شود. تمامی این موارد باید در مراکز تلفن سانترال لحاظ شود ضمن اینکه باید انعطاف پذیری بالایی در سانترال برای انطباق با خواسته مشتریان وجود داشته باشد. 
دستگاه های سانترال پاناسونیک به منظور ارائه راه حل های گوناگون با استفاده از راهکارهای مختلف یکپارچه سازی سخت افزار و نرم افزار طراحی شده است تا این امکان را فراهم آورد که یک سیستم ارتباطی را با توجه به نیاز های خود سازماندهی و مدیریت نمائید. 
سیستم های سانترال پاناسونیک در دو دسته سانترال کم ظرفیت و سانترال پر ظرفیت
، طیف گسترده ای از راه حل های گوناگون را برای پاسخگوئی به نیاز همه نوع سازمان صرف نظر از مقیاس و بزرگی آن ارائه می دهد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۷
سامان اعظمی